poniedziałek, 11 kwietnia 2011

Polsko-amerykańskie negocjacje...START!

Uffff rodzinka się odezwała. Już się bałam, że jednak mnie nie chcą :] Na moje nieszczęście wybrali chyba najdroższą agencję na świecie - Au Pair in America. Na PL stronie jest info, że na dzień dzisiejszy ich koszta (wliczając wizę) zamykają się w kwocie 2619zł ! O zgrozo! Np. w Gawo i Proworku jest to co najwyżej połowa. Tak więc zaczynam polsko-amerykańskie negocjacje :P Zaproponowałam im InterExchange, Au Pair Care i jeszcze, żeby mieli z czego wybierać Cultural Care (trochę droższe, ale jeszcze się wypłacę:] ) Napisałam to najdyplomatyczniej jak się da, więc mam nadzieję, że nie stwierdzą, iż wymyślam i mi podziękują. W końcu wybór agencji ma zadowolić obie strony :)



3 komentarze:

  1. Hej
    A w tym aupairin america,to cena wliczając ubezpieczenie już ze wszystkim?.
    Jeżeli ze wszystkim to ja jadę z CC i jak sobie tak podliczam ,to pakiet który ja wybiorę 1200zł program 1700zł ubezpieczenie dodatkowe,440zł na 13 miesiąc(jak się nie zostanie to zwracają)140$ na wizę 30zł+50zł prawko i o niekaralności.
    Nie wiem czy wszystko policzyłem,może coś źle liczę ale tak mi wychodzi(ok. 3800zł)nie licząc koło 1200zł które trzeba mieć w kieszeni.Ja wybrałem CC ze względu na to że jestem facetem,a oni mają dużo rodzin.Strasznie drogo może by do innego programu się przenieść.Ty piszesz że najwięcej w aupair america.Pewnie sam program policzyłaś.Ja myślałem nad http://www.expertaupair.com/
    Nawet wymieniłem kilka e-maili z Markiem Gaulterem(osoba z biura) podliczył mi 670$ czyli ok.2000zł,a i do tego najprawdopodobniej bym trafił na Florydę bo tam jest biuro i dużo rodzin.Właściwie inne stany raczej nie wchodzą w grę głównie Floryda.
    Co myślisz o tej stronie,jestem facetem i znalezienie rodziny nie będzie łatwe.

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie. ale słyszałam, że Au Pair in America nie można nic zarzucić!!

    OdpowiedzUsuń
  3. W APiA cena jest już z ubezpieczeniem, wizą i zaświadczeniem o niekaralności. W innych agencjach jest właśnie tak max ok 2000zł już wszystko. Nie mam pojęcia jak wygląda szukanie rodzin dla facetów, ale domyślam się, że jest trudniej. Ja bym wybrała agencję, w której jest więcej rodzin, które deklarują chęć przyjęcia AuPaira.

    OdpowiedzUsuń